Historikk 1992
Dette året har Jan så mange produksjoner både i forbindelse med sine TV-serier, med moteuken i Oslo, men også Fashion Nights – markedsdager – utendørs-konserter og presseshow, at han må ansette mange flere folk.
I tillegg utvides Trendmagasinet ytterligere med en sommer-serie som får tittelen ”Trendmagasinet-spesial” – denne går hver ukedag og filmes i bolker av 12 + 12 programmer. Jan omtales som årets media-person og årets TV-personlighet av enkelte medier. I august produserer den tidligere supermodellen presseshowet ”The Men & Only-show” under moteuken i Oslo. Hensikten er å rette fokus på herre-trender og mannsroller.Showet ble et mediemessig ”jordskjelv”. De store avisene og media ”tapetserte” showet utover sine forsider og helsider og at showet var grensesprengende og banebrytende var åpenbart.Showet resulterte i køer rundt to kvartaler i Oslo sentrum, og det måtte kjøres ekstra-forestillinger over flere dager for å ta unna trykket.
Aftenposten ga Jan kallenavnet ”Motebransjens rampegutt”. Senere inviterte TV2 Herretrendshowet til direktesending i Bergen, og senere turnerer showet også Norge for å avslutte på direkten hos TV2 i Bergen. Jan fungerte også høsten 1992 som trendekspert for TV2 i Bergen bl.a. i forbindelse med God-ettermiddag-sendingene. Høsten 1992 åpnet Showconsept også avdelingskontor i Bergen grunnet svært mange prosjekter i denne regionen.I oktober ble Jans andre sønn Alexander Wilhelm født.
Trendmagasinet TV4 – 1992 – Program 1













